Friday, May 28, 2010

My Short Post..

"I was dreaming.....dreaming of you....you smiled and give me your hug...
a big hug with strong heart"

how can I say that I love you so much..
that I miss you so much...
that I want to hug you now! in real life...
my little cutey brothers.....

haha and once again...my quote for you..

" the world has its seven wonders, Mais has its own seven eleven just across the road, and Snow White has her seven dwarfs, but I have my seven great younger brothers that I love..."

Ya Allah, bantulah aku dalam kerinduanku..
jadikanlah aku seorang insan yg lebih merindukan-Mu daripada segalanya..
Ameen...






7 comments:

Anonymous said...

ameen..
moge ALLAH permudahkan
urusanmu sahabat.

Anonymous said...

amin~
semoga kita menjadi hamba y senantiasa merindukan-Nya melebihi segalanya...
InsyaAllah

AtiqahHanisMustapa said...

bersabarlah helmi
kerana semuanya akan dibalas nnt:)

Mohd Helmi said...

yhanx to all..really appreciate it..
=)

alya chumell~ said...

sabar ekh helmy..
aku yg dekat ni pun dah rindu adik aku...

aku doakan semoga ko dapat ketabahan dan banyak kesabaran sementara nk jumpa diorg semua(:

Mohd Helmi said...

hehe ok alya..tq..
xpe, dah biase da..cume biasela sometimes datang rase rindu tu..

neway tq ekh.. =)

Anonymous said...

aku pown rindu kat adik2 aku.. tentu terasa nikmatnya bile dapat jumpa adik2 ko.. setelah sekian lama bersabar.. pasti enak hasilnyakan..